Monday, August 29, 2011

Creative weekend

Good morning everyone! Did you all have a nice weekend?
Here everybody is really fed up with all this rain! It has been raining for over 2 months now and although we don't get Irene over here (thank God for that!) this is really not what a summer is supposed to be....
Anyway, I enjoyed myself in my new scraproom so the rain isn't bothering me very much.
I made this card:
Papier van Webster's Pages, Plaatje van October Afternoon
Blaadjes van Prima, Bloemen van onbekend merk
Swirl van Prima, tekststempel van SU!
Alles met de hand doorgestikt


Goedemorgen allemaal ! Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad?
Hier is iedereen al die regen goed zat. Het heeft (naar mijn gevoel althans) nu al twee maanden geregend en alhoewel we hier geen "Irene" krijgen (Godzijdank niet zeg) is dit echt geen zomer te noemen.
In ieder geval, ik heb me gisteren lekker vermaakt op mijn nieuwe scrapzolder, dus die regen kon mij niet veel schelen.
Hierbij een van de kaartjes die ik maakte.

4 comments:

  1. oeoeoeo mooi kaaartje zeg!!! Het slechte weer maakt mij ook niet zoveel uit hoor..ik vermaak me ook heel best.

    ReplyDelete
  2. ohh belinda wat een prachtig kaartje.
    ik zou wel graag wat fijner weer willen hebben, heb ook echt het idee dat het al maanden regent.
    groetjes simone

    ReplyDelete
  3. Oh ik zie je helemaal zitten op je nieuwe zolder!!! Daar kun je toch alleen maar mooie kaartjes maken, dat is je goed gelukt in ieder geval.
    Prachtig!!1

    ReplyDelete
  4. Wat een mooi kaartje en dat je dat met de hand hebt gestikt, netjes hoor. Ik zou de naaimachine hebben gepakt.

    ReplyDelete