Friday, January 13, 2012

Sneak peek Paris configuration box

Hi Everyone!
Last week I have been working on a "Paris configuration box"
I know, it's not very original but so much fun!!
It's nearly finished and I'm already thinking about making a second one themed "nostalgia" 
                                                               
Hallo allemaal! De afgelopen week ben ik bezig geweest met het maken van een "Paris configuration box"
Ik weet het; weinig origineel, maar het is zo leuk!!! Ik heb allerlei piepkleine dingetjes in elkaar zitten frobelen en ik zit al te denken aan het maken van een tweede configuratie box, maar dan met het thema "nostalgie" 

5 comments:

  1. wat een schatje is het zeg, lijkt mij ook erg leuk om te maken....ziet er in ieder geval schitterend uit
    Liefs marielle

    ReplyDelete
  2. Hoi Blinnie,eindelijk is het gelukt! Ik heb google chrome geïnstalleerd. En Zoals je ziet kan ik dan nu een bbtje bij jou achterlaten :)
    Wat mooi wat je gemaakt hebt! Maar dat heb je ook al in mijn pbtje kunnen lezen ;)
    Groetjes, Irm

    ReplyDelete
  3. Hoi Blinnie,eindelijk is het gelukt! Ik heb google chrome geïnstalleerd. En Zoals je ziet kan ik dan nu een bbtje bij jou achterlaten :)
    Wat mooi wat je gemaakt hebt! Maar dat heb je ook al in mijn pbtje kunnen lezen ;)
    Groetjes, Irm

    ReplyDelete
  4. prachtig Belinda! heel mooi gemaakt!
    gr irene

    ReplyDelete
  5. Wij hebben geen plus in Katwijk dusvaan messenzegels kan ik je niet helpen. Maar je Parijse box wordt geweldig!!
    Groetjes,
    Arja

    ReplyDelete