Wednesday, January 9, 2013

Zo veel te doen

Kennen jullie dat?
Dat je hoofd zo vol zit met ideeën dat je niet weet waar je beginnen moet?
Op het moment ben ik heel veel met borduren bezig. Mijn nieuwe daglicht-lamp die naast mijn luie stoel staat in de huiskamer blijft vrijwel geen avond ongebruikt :-) Ik ben iets aan het borduren waarmee ik later een houten kistje wil gaan bekleden. Wordt vervolgd ....


Ik heb hier onlangs borduurlinnen voor gekocht bij een hele leuke webwinkel: soedidee (klik)
Toen ik de bestelde spulletjes thuis bezorg kreeg, waren ze ontzettend leuk verpakt. Daar word je toch gewoon blij van! Kijk maar:




Nog steeds is mijn China Travel Cabinet in aanbouw, ik hoop dat vanmiddag weer verder aan te werken.
Wat jammer toch dat ik morgen weer naar mijn werk moet; al dat werk; het beperkt de creativiteit zo! :-)

sneak peek



2 comments:

  1. Wat een feest om zo je bestelling thuis te krijgen. Dat nodigt uit om er vaker te bestellen! Wat je aan het borduren bent ziet er erg leuk uit, ik ben benieuwd naar het eind resultaat.

    ReplyDelete
  2. Je borduurwerk wordt mooi, Belinda!
    En als een bestelling zo mooi verpakt is, is het inderdaad een feestje om het in ontvangst te nemen.

    ReplyDelete