Tuesday, September 17, 2013

Herfst

Ik ben gek op de herfst; september is mijn favoriete maand. Ik ben vooral gek op de kleur oranje; als straks de bomen weer gaan verkleuren en het zonlicht schijnt op de bladeren.. prachtig!
Ik heb geprobeerd een herfstkaartje te maken, maar het werd niet helemaal naar mijn zin. Soms heb je dat, dan zit het anders in je hoofd dan dat het op papier wordt en dan ben je gewoon niet tevreden...
Nouja, jammer dan! Ik heb alles vastgeplakt en op naar de volgende kaart zullen we maar zeggen :-)

Ik gebruikte stempels van  Stampin Up! die ik inkleurde met mijn Tim Holtz distress Markers.
De maple leaf-bladeren heb ik gestanst met nestabilities, die kocht ik toen we naar Canada op vakantie gingen en ahum... ik heb ze nog niet gebruikt.. :-)
Natuurlijk weer een geborduurd randje en af is de herft-kaart!
Wat is jullie favoriete maand van het jaar?





4 comments:

  1. Ik ben ook gek op herfst! en je kaartje is idd helemaal into autumn! super!!

    ReplyDelete
  2. Erg mooi kaartje, dat herfstblad vind ik gaaf.

    Mijn favorieten maand/seizoen is....tja ik vind elk seizoen iets hebben...zo was deze zomer echt heeeeerlijk...lekker de barbeques en de lange avonden buiten zitten.

    Maar over 2 weken het bos in en eikels rapen en paddestoelen zoeken vind ik ook wat hebben en dan al die kleuren!!

    Om vervolgens een dik pak sneeuw (liefst met kerst) te hebben en dan te genieten van de witte natuur.

    Om daarna de lammetjes buiten te zien en de eerste bloemen weer op komen.

    Ik heb geen favoriet seizoen ik vind elk seizoen geweldig...maar als ik moet kiezen is het de maand september en niet alleen omdat ik dan jarig ben maar gewoon de overgang van die mooie zomer naar de herfst.

    Groetjes Laura

    ReplyDelete
  3. Ziet er super gaaf uit, Belinda!

    ReplyDelete
  4. Hmmm, zolang de zon schijnt en het aangenaam t-shirt weer is, is dat mijn favoriete maand. Wat een prachtige kaart weer. Echt een herfst kaartje. PRachtige warme kleuren ook.

    ReplyDelete